Bases Oferta treball Escola _ Conservatori Mestre Montserrat

page1image50898224

Servei de Gestió del Talent i les Persones

ANUNCI:

La Junta de Govern Local en sessió ordinària de 5 d’abril de 2022, ha aprovat, entre d’altres, l’oferta de treball de Professor/a de música, especialitat Sensibilització, llenguatge musical i piano (expedient número 424/2022/eRH):

OFERTA DE TREBALL

Per proveir un lloc de treball laboral de Professor/a de música A1-24, modalitat Sensibilització, llenguatge musical i piano de l’Escola Conservatori Municipal de Música Mestre Montserrat.

Missió del lloc de treball:

Professor/a de música, modalitat Sensibilització, llenguatge musical i piano.

Funcions del lloc de treball:

  • –  Elaborar la programació docent del curs.
  • –  Preparar les classes docents.
  • –  Exercir la pràctica docent a l’alumnat.
  • –  Controlar, avaluar i fer el seguiment de l’alumnat.
  • –  Organitzar activitats pròpies de l’escola amb l’alumnat.
  • –  Informar a la direcció de l’escola sobre el funcionament del curs.
  • –  Desenvolupar tasques que contribueixin a consolidar el projecte educatiu i aportin qualitatal treball del centre.
  • –  Participació en les activitats acadèmiques, de promoció i de col·laboració que el centrerealitza al llarg del curs.
  • –  I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes en l’àmbit deldesenvolupament docent i la naturalesa del servei.Condicions del lloc:
  • –  Contracte laboral indefinit com a rellevista de jubilat parcial, amb la categoria de Professor/a Escola de Música A1-24, amb 309 punts, a partir de juny 2022 i fins a la finalització de la jubilació parcial i convocatòria definitiva de la plaça.
  • –  Jornada laboral completa.
  • –  Sou brut anual de 35.030,80 € jornada complerta, segons Conveni Col·lectiu Vigent.Requisits de l’aspirant:

a) Estar en possessió del Títol Superior de Música, especialitat llenguatge musical o títol superior de música especialitat pedagogia musical i títol professional de piano o títols equivalents acreditats per l’organisme oficial competent.page1image34474432page1image34474848page2image34406400

b) Llengua catalana: els aspirants hauran d’acreditar el coneixement corresponent al nivell de suficiència de català (nivell C), amb independència de la seva nacionalitat. En cas de no acreditar-lo hauran de realitzar la prova corresponent..

c) Llengua castellana: els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar els coneixements de llengua castellana de nivell superior, mitjançant els certificats següents:

  •   Certificat conforme s’ha cursat la primària, secundària o batxillerat a l’Estat espanyol.
  •   Diploma de nivell superior d’espanyol que estableix el RD 1137/2002, de 31 d’octubre, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves adreçades a laseva obtenció.
  •   Certificat d’aptitud d’espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficialsd’idiomes.
    En cas de no acreditar-lo hauran de realitzar la prova corresponent.

d) No haver estat condemnat/da per sentència ferma per algun delicte dels que estableix l’article 13.5 de la Llei 26/2015 de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i adolescència, per l’accés i exercici a les professions, oficis i activitats que impliquin contacte habitual amb menors.

  1. e)  Pagament dels drets d’examen 32,25€.
  2. f)  Totes les condicions que s’estableixen en les bases generals aprovades per la Junta de

Govern Local de 19 de febrer de 2008, i publicades al web municipal: http://www.vilanova.cat

Composició del Tribunal qualificador:

Estarà format per les persones següents:

President/a:
1 Tècnic/a de Recursos Humans (titular i suplent).

Vocals:
Cap de Servei d’Escoles Municipal o persona en qui delegui.
Director de l’ECMM o persona en qui delegui.
2 professors/es de l’ECMM relacionats amb les funcions del lloc de treball.

Secretari: Recaurà en un dels membres del tribunal qualificador, que es podrà servir del personal administratiu que correspongui.

El tribunal podrà requerir assessorament d’especialistes a totes o algunes de les proves, que actuaran amb veu però sense vot.

El tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin i per prendre els acords que calguin per garantir el funcionament correcte del procés selectiu.

Proves de selecció:
1. Coneixement de la llengua catalana
page2image34407856page2image49252032page2image49252224page2image34408480page3image34368064

Constarà d’un exercici corresponent al nivell C1 de català. Quedaran exempts d’aquest exercici les persones que acreditin el nivell o equivalent segons la Direcció General de Política Lingüística.

Aquest exercici es qualificarà d’apte o no apte.

2. Coneixement de la llengua castellana.

Té caràcter obligatori i eliminatori per a tots els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.

Per tal d’acreditar els coneixements de llengua castellana que estableix la base 4.1.F de les bases generals, els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran de realitzar un exercici, que consistirà en una redacció de 200 paraules en el termini màxim de 45 minuts, i a mantenir una conversa amb membres del tribunal durant el temps màxim de 15 minuts i, si s’escau, amb els assessors especialistes que aquest designi.

Quedaran exempts d’aquest exercici els aspirants que presentin algun dels certificats que consten a la base 4.1.F de les bases generals.
Aquest exercici serà avaluat pel tribunal, amb la qualificació d’apte o no apte.

3. Prova pràctica:

Les persones aspirants hauran de demostrar els seus coneixements i la seva capacitat pedagògica fent una classe de sensibilització musical i una de llenguatge musical. La durada màxima de cadascuna serà de 15 minuts. El tribunal podrà reduir la durada de la classe si ho considera oportú. La qualificació de l’exercici serà de 0 a 10 punts per cadaclasse; per aprovar serà necessari obtenir una qualificació mínima de 5 punts en cada classe.

4. Interpretació:

Consistirà en la interpretació d’un repertori per a piano, a lliure elecció per l’aspirant, amb una duració màxima d’entre 5 i 10 minuts. La qualificació de l’exercici és de 0 a 10 punts en total i per aprovar serà necessari una qualificació mínima de 5 punts.

Valoració de mèrits:

Es valorarà la trajectòria professional fins a un màxim de 7,5 punts, segons el barem següent:

1. Experiència professional (màxim 4,5 punts):

  • –  Per experiència professional com a docent en escoles de música i/o conservatoris del’Administració Pública, desenvolupant funcions igual o superiors a la plaça objecte de laconvocatòria: 0,5 punt per sis mesos complerts a jornada completa.
  • –  Per experiència professional en empreses d’ensenyament privat de música sostingudes parcialment o no sostingudes amb fons públics, desenvolupant funcions iguals o superiors a la plaça objecte de la convocatòria: 0,2 punts per sis mesos treballatscomplets a jornada completa.Els períodes que no arribin a l’any seran considerats de forma proporcional
  • –  Per haver superat un procés de selecció a la mateixa plaça que es presenta. 1 punt

page3image34367856page3image34367440page4image34367648

2. Formació específica amb un màxim de 3 punts.
Altres cursos, titulacions acadèmiques relacionades amb el lloc de treball que no siguin

exigides a la convocatòria i que tinguin relació amb les especialitats que es demanen:

  • –  Altres titulacions acadèmiques: certificat d’aptitud pedagògica, graus, expert universitari, màsters, postgraus i doctorats relacionats amb els requeriments específics de la convocatòria: 0,60 punts per a cadascuna.
  • –  Cursos de formació i perfeccionament relacionats amb els requeriments específics de la convocatòria, d’acord amb els paràmetres següents:
    •   Per curs fins a 20 hores: 0,10 punts
    •   Per curs fins a 40 hores: 0,20 punts
    •   Per curs fins a 60 hores: 0,30 punts
    •   Per curs superior a 60 hores: 0,40 punts
  • –  Nivell de coneixement de la llengua catalana:
    Per certificats superiors al nivell requerit, de la Junta Permanent de Català o els reconeguts per aquesta entitat com a equivalents:

 Nivell superior C2 (antic D): 0.50 punt.

– Coneixement d’idiomes :
Per coneixements d’idiomes amb certificació oficial fins a un màxim d’ 1 punt. Només valorarà un certificat per idioma.

  •   B1: 0.25 punts per cada idioma
  •   B2: 0.50 punts per cada idioma

3. Entrevista personal:
L’entrevista tindrà per objecte comprovar els mèrits i els requisits presentats pels aspirants. El tribunal podrà realitzar aquelles preguntes i aclariments que estimi oportuns referent a la trajectòria professional i acadèmica dels aspirants, a les funcions de lloc de treball o qualsevol altre aspecte rellevant pel perfil del lloc de treball. Aquest exercici es valorarà de 0 a 2 punts. Els candidats hauran de portar copia dels mèrits al·legats.

Els mèrits s’hauran d’al·legar i calcular pels candidats i candidates en el document detallat en l’apartat Presentació i admissió de sol·licituds, Declaració al·legació de mèrits per les proves selectives (genèrica).

S’estableix per la persona contractada un període de prova de 6 mesos.

La persona que tingui la millor puntuació serà l’escollida per ocupar el lloc de treball convocat, no obstant això, les persones que superin tots els exercicis del procés selectiu i d’acord amb l’ordre de puntuació obtinguda, quedaran en una borsa d’espera per cobrir necessitats temporals de llocs de treball igual o similar i mentre no es faci una altra convocatòria pública del mateix lloc de treball.

Presentació i admissió de sol·licituds:page4image34368272page4image49236224page4image49236416page4image49236608page4image34371184page5image34367232page5image49236992

La presentació de sol·licituds es farà mitjançant el tràmit en línia

a partir del moment de la publicació de l’oferta de treball al web www.vilanova.cat i fins la data que

estableixi la mateixa oferta de treball.

Així mateix, es poden presentar:

  • –  Al Registre General de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
  • –  A les Oficines de Correus en la forma reglamentàriament establerta (correu certificat administratiu)
  • –  Per qualsevol de les altres modalitats establertes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de Procediment Administratiu comú de les Administracions Publiques.En les dues últimes modalitats, caldrà enviar còpia escanejada de la sol·licitud segellada per l’organisme receptor, dins el termini establert, a l’adreça electrònica personal@vilanova.cat.Documentació que caldrà presentar en el tràmit en línia:
    •   Declaració d’al·legació i càlcul de mèrits Declaració al·legació de mèrits per les proves selectives (genèrica) Les persones que resultin seleccionades hauran de presentar còpia dels mèrits al·legats el dia de l’entrevista davant el tribunal de selecció per a realitzar el concurs de mèrits. En el cas que no es presenti la documentació acreditativa dels mèrits o que aquesta sigui incorrecte o incompleta, es considerarà el mèrit no al·legat i es tornarà a calcular el còmput de mèrits ambles conseqüències corresponents, amb relació l’orde de puntuació i relació de les persones candidates en el resultat final del procés de selecció.
    •   Currículum vitae
    •   Rebut del pagament dels drets d’examen 32,25€ o acreditació de l’exempció. Gaudirand’exempció de pagament les persones que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%. Gaudiran d’una bonificació d’un 50% les persones que acreditin la condició d’aturats degudament inscrits al Servei d’Ocupació. El pagament es pot realitzar per transferència bancària al compte següent: ES2821000024990200725822.Documentació que caldrà presentar, si el tràmit es realitza al Registre General de l’Ajuntament, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, a les Oficines de Correus o per qualsevol de les altres modalitats establertes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de Procediment Administratiu comú de les Administracions Publiques:
    •   Sol·licitud per prendre part en el procés selectiu. Sol·licitud presentació proves de selecció
    •   Declaració d’al·legació i càlcul de de mèrits Declaració al·legació de mèrits per les proves selectives (genèrica). Les persones que resultin seleccionades hauran de presentar còpia dels mèrits al·legats el dia de l’entrevista davant el tribunal de selecció per a realitzar el concurs de mèrits. En el cas que no es presenti la documentació acreditativa dels mèrits o que aquesta sigui incorrecte o incompleta, es considerarà el mèrit no al·legat i es tornarà a calcular el còmput de mèrits amb les conseqüències corresponents, amb relació l’orde de puntuació i relació de les persones candidates en el resultat final del procés de selecció.
    •   Currículum vitae
    •   Rebut del pagament dels drets d’examen 32,25€ o acreditació de l’exempció. Gaudirand’exempció de pagament les persones que acreditin una discapacitat igual o superior al

Presentació a les proves depage5image49237184page5image49237376

selecció de personal de l’Ajuntament i/o els seus organismes dependentspage5image49237568page5image49237760page5image34366816page5image49237952page5image49238144page5image49238336page5image49238528page5image49238720page5image49238912page5image49239104page5image49239296page5image34364736page6image34406608

33%. Gaudiran d’una bonificació d’un 50% les persones que acreditin la condició d’aturats degudament inscrits al Servei d’Ocupació. El pagament es pot realitzar per transferència bancària al compte següent: ES2821000024990200725822.

Els/les aspirants seleccionats hauran de presentar els originals dels documents que acreditin els requisits de la convocatòria en 3 dies, a comptar de l’endemà de la publicació del resultat final del procés de selecció al web municipal o en el lloc que indiqui el tribunal qualificador. En cas que no es presenti aquesta documentació en el termini establert o que no sigui correcta la documentació acreditativa presentada, el/l’aspirant quedarà exclòs del procés de selecció i es cridarà a l’aspirant següent, per ordre de puntuació.

Seran causa d’exclusió i de no admissió l’extemporaneïtat en la presentació de la sol·licitud i l’incompliment dels requisits exigits, així com la no presentació en el termini establert de l’activitat d’ensenyament.

El termini per la presentació de la sol·licitud i la documentació és fins el 10 de maig de 2022. El calendari de les proves i la llista d’aspirants admesos a la convocatòria es farà públic al web municipal www.vilanova.cat.

Les persones que no presentin la documentació demanada en el termini establert quedaran excloses del procés selectiu.

Vilanova i la Geltrú, 8 d’abril de 2022.

Isidre Martí Sardà Secretari Generalpage6image34411808page6image34417424